úterý 19. srpna 2014

Nad oslavou společností JEWA vysvitla duha



Duha vysvitla v sobotu 16. srpna nad areálem Sport relax clubu v Dobré, kde se konala oslava 20. výročí dřevozpracující společnosti Jewa. Tato společnost se rozhodla oslavit své výročí netradičně a docela zajímavě – nikoliv se zaměstnanci zavřenými v nějakém sálu, ale v otevřeném sportovním areálu – tak, aby se oslav mohla zúčastnit i veřejnost. Aby si lidé mohli přijít poslechnout kapely, které k oslavě hrály. Musím pochválit tento způsob marketingu.


Kromě několika kapel (Legendy se vrací, Elvis Presley Revival, a další) se akce účastnil i ostravský moderátor Jiři Basta, alias Chorche Bastič, protože tuto sobotu také slavil své narozeniny. A tak spojil příjemné s užitečným a celou akci moderoval. Bohužel nevyšlo počasí, občas pršelo. Lidé byli v těchto chvílích schovaní pod stanem a příliš na hudbu nereagovali. To potkalo například kapelu Sjeté gumy. 


Jinak si ale festival užil další učinkující, Elvis Presley Revival. Šlo o jednoho zpěváka, který se stylizoval do role Elvise Presleyho. Musím říct, že velmi důvěryhodně, bylo cítit, že tuto starou muziku miluje. Z jeho vystoupení jsem měl velmi dobrý pocit – komunikoval se svým publikem, na závěr sešel i z pódia a šel zpívat přímo mezi lidi. Některé věci by mu ale šlo vytknout. Místo hudby puštěné ze záznamu mohl mít doprovodnou kapelu, mohl také více tančit ve stylu největší světové hudební legendy.


Po něm nastoupili hráči tvrdé muziky, a to v podobě kapely Lautr. Zahráli spoustu starých rockových válů, a i na nich bylo znát, že k hudbě přistupovali poctivě. Byli to sice amatéři, ale měli vlastní styl a hráli tak nějak chlapsky od srdce. Zahráli i mou oblíbenou píseň Sluneční hrob, něco od Jiřího Schelingra či Olympicu v tvrdším podání, ale i písně světoznámých hard rockových kapel, jako například píseň od kapely Kiss.


Pár věcí se mi na celé akci ale nelíbilo. Například předražené jídlo, guláš stál 95 korun. Venku čepovali jen pivo, a když chtěl člověk zvenku nějaké nealko, musel se propašovat do VIP Salónku, který měl sloužit zejména zaměstnancům firmy. Nelíbilo se mi chování některých zaměstnanců. Hudbu jsem si celkem užil, ale celkově jsem z akce jsem nebyl nějak zvlášť nadšený, odešel jsem z ní proto trochu dříve. Když jsem odcházel domů, slyšel jsem z dálky ohňostroj.

Žádné komentáře:

Okomentovat